28 март 2006

Промиването на мозък не е ли забранено официално? в хартата за защита правата на човека не е ли официално записано че нито един човек няма право методично и целенасочено да въздейства върху психиката на друг човек с цел лично облагодетелстване?...
и друго...в момента съм подложена на огромен стрес..на натиск...и защо любимия човек и той ми поставя ултиматуми?това е естественна реакция на ядосан чвек или е начин да ми покаже че неговото его е по важно от най важното?...не съм съгласна да страда някой заради моите решения...както и не съм съгласна някои да взима решения които не са му нужни заради мен..пък и мен пак никой не ме пита какво искам...
А сега искам да ме няма..е тва е...ако може кат щраус да си заровя главата и да не чувам и да не виждам и да си ФФФнушавам че съм сама в Слънчевата Система...

........................
Попаднах на една препратка в блога на сис, за нас-българите, за България, за ориенталското и бла бла..и малко се ядосах..
Аз съм шовинист човек...обичам си родината...не си изхвърлям боклука през прозореца, не слушам чалга, не съм съгласна че съм ориенталка, не не не...ядосвам се когато срещна простотията по улиците...имам деца!! и се опитвам да им обясня че е много важно да виждаш красивите неща във всичко, навсякъде, че не е красив само белия мерцедес и "някоя квартална кръчма"...
Народа ни е съсипан, ограбен, опорочен...заслужава да бъде обичан, да бъде ухажван, да бъде обсипан с много любов, грижи и внимание...като децата..и да му се гради нова ценностна система...

Няма коментари: