27 юни 2007

Приказка без край- продължение

Дойде ред да разкажа и за вчерашните си приключения.Вчера бях толкова бясна и откачила че изобщо нямаше да успея да разкажа без "...мамата ".
Живея на много оживено място.На 15 метра от блока има голям пазар.Вечно е пълно с жигулки пълни със зеле и краставици,с разпадащи се камиончета едва дотътрени до София от някоя по-близка или по-далечна провинция.Управата на пазара е решила някакси проблема със зареждането като е осигурила охраняем паркинг за идващите от селата коли и камиончета.Е даа ама не.Чичковците и лелките предпочитат да си спестят четири лева за паркинг ,той стои пуст а те си спират колите около блоковете край пазара за по-евтинко.
Вечер си спят по колите,запердили стъклата с одеяла,комбинезони и всякакви подръчни материали.
От другата страна на блока има наказателен паркинг на "Паркинги и гаражи" от около година и повече.
Та предната вечер се прибрах късно.Естественно имаше място за паркиране само на ъгъла пред блока и аз както много други пъти си оставих колата там.Станах сутринта,приготвих си се за работа,и тъкмо се глася да си пия кафето на терасата и потресена гледам и не вярвам на очите си че паяка ми вдига колата.Прелетях долу яхнала метлата,бясна и трепереща и познайте какво откривам:
колата ми ударена от вътрешната страна,страната която е била откъм тротоара.
Камиончето на "Паркинги и гаражи" не може да завие,защото пресечките не са особенно широки и за по-лесно замазва на хората колите.На мен самата ми се е случвало на няколко пъти да крещя по шофьора от терасата,ставайки свидетел на вандалщината с чужди коли.Моята обаче са я бастисали докато я качат на паяка.После за да се оправдаят някак ги прибират на наказателния паркинг,снимат ги все едно са били ударени преди да ги натовари и си изтупват ръцете нито лук яли,нито лук мирисали.Изобщо няма знак че е забранено паркирането.Изобщо не ми е осигурено място за паркиране.Изобщо няма как да ми обяснят че съм в нарушение.Сутринта премерих с крачки,даже съм имала три метра от кръстовището.А на бордюра където ми е била спряна колата си личи как вандалски са я лашкали чак е отчупено парче от плочката на бордюра,за да я поместят и да и сложат скобата.
Разказах колкото можах безпристрастно.Ще ги спукам от жалби и молби и каквото там се сетя.

1 коментар:

Анонимен каза...

Еее ама ти си редовно в екшъна с Паркинги и гаражи май :) Аз след като гледах днес "Записи от камерите по Софийските кръстовища" съвсем се отказах и от книжка и от кола. :)