10 август 2007

През нашите очи парченца от красотата на Европа

:)
Зад нас небето изглеждаше така.

А пред нас беше слънчево:)


Пак ще се върна:) Не съм пораснала чак толкова:)



Шанс Елизе е по-грозна и по-гъчкана от Пиротска:)) Комбинация от Пиротска и Цариградско шосе:))




Да забелязвате задръстване в сърцето на Париж?....





E на мен ми е красиво...нищо че са грандомани французите






Очите ни видяха още много красота.Ако има време ще я споделя някога с всички:)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Но друго червейче ме гризе напоследък.Намислила съм си да направя поредица от писаници за небезизвестния столичен квартал Факултето.Пристрастни писаници,отразяващи моята гледна точка за безхаберието,мързела,мърсотията и расовата дискриминация.Повреди ми се фотоапарата,инак щях да направя първите снимки и да ви покажа какво се крие на четири километра от парламента....Но скоро ще го поправя и ще видите.Очаквайте продължение....







1 коментар:

Fobos каза...

Страхотни снимки, браво, Злат!

Заслужава си човек да види тези красоти и да преосмисли в каква "джунгла" живеем... Жалко, че сме на принципа "дайте да дадем" и никой от власт и способности имащите не си мърда пръста да промени нещата...

С нетърпение очаквам разказите ти за "тъмната страна" на София, защото приказките са повече, а реалността по-различна.