28 август 2007

женски работи

Сутринта гаджето ме измъкна от в къщи неестественно рано..7 и малко вече бях на улицата.Още на третата минута се потресох колко откачалки убийци се движат на четириколесни смъртоносни машини из улиците.За 10 минути ми рискуваха живота и здравето точно два пъти.Малоумник с опелче кадетче модел 1878 година и малоумник с мерцедес 124 модел 1879 година.Сещайте се сами колко са осигурени само откъм спирачки...без да броим това че вида на подобен автомобил само ви кара да се чудите защо не е издаден на вторични суровини.
Изобщо нямам претенции че съм перфектен „шафьор“.Но съм от 12 години със свидетелство за управление на МПС и от първия ден в който ми беше издадено го употребявам по предназначение. Бих могла да пребия много пишконосци на любителско състезание по автомобилен спорт.Но това изобщо не значи че не ценя своя и на околните живот.
„Пишконосците“ както казах са крайно чуствителни към жените „шафьори“,особенно ако пък са и блондинки::>>>
И го взимат крайно много на лична основа да са първи на завоя или на светофара.Но като всяко безмозъчно дето го тресе хормона,стреса,нервата и махмурлука изобщо не мислят че МПС-тата им са стари,бричкави,че нямат добри спирачки,че са опасни за околните...Ама що ли да мислят,като е по-лесно да робуват на голямото си Его.И рискуват с едни ладички и едни опелчета модел от годините ми като чавдарче освен собственните си задници и мойто дупе...
Искам да карам ЗИЛ из София....ахахахахаха

4 коментара:

tania каза...

Шъ им покажем ний на "пишконосците" какво могат блондинките... Макар да казват, че жената-шофьор е като звездата. Ти я виждаш, тя теб не.

zlatkata каза...

ахахахахахаха
това за звездата не го бях чувала:)

Fenia каза...

Златева, един въпрос се възбуди у мен: Ти чавдарче през 1878 или 1879г беше?:Р

zlatkata каза...

Гадже,бива ли така да питаш?:Р