30 август 2007

Пълно лунно

Ама каква луна се беше облещила снощи,а?:)
Като има пълнолуние няма спане.Поне аз съм така.По подразбиране.Откакто се помня.Или ако заспя сънувам едни безумни вещерски сънища.После ми държат влага по 2-3 дни.
Децата ми обясняваха че ги било страх като е пълнолуние.Една приятелка се оплака че не можела да спи,затова предпочитала да скита из кръчмите.
А пък аз в дните и нощите около пълната луна съм като наежен таралеж.Или като димящ фитил.Само да ме бутне някой или нещо и става пожар.Понякога за добро,друг път за лошо...
Зяпах я снощи.Чудих се защо така ме хипнотизира.По някое време се оставих да ме понесе като течение.Накъдето и да се обърнех в леглото все към нея ми бяха очите.Цяла нощ в главата ми изскачаха мисли и въпроси,стояли скрити и заключени в тъмни килери.
И естественно сутринта се успах:)))

2 коментара:

Fobos каза...

Егати, само аз ли обичам Луната?! Обожавам пълнолунието, защото е магически красиво... Е, сигурно и защото не ми пречи да спя :-))

mitakat каза...

Злате, що питаш като знаеш, че това ти е от зодията? :)))