15 октомври 2007

отклонение

Аз дето винаги съм казвала че изобщо не обичам да ходя по далеко от морето,тази година се изкривих да пътувам.В петък късно вечерта се прибрахме от Швейцария.Голямо обикаляне падна.После на връщане пътувахме през Германия и Австрия защото абсолютно категорично отказах да карам Италия нощем.
Свършихме много работа.Купихме три Рена автоматици- Еспейс,Сценик и Меган.И един Пасат автоматик.Доволно и повече.Освен това изкарах 3 часа на една немска митница за да открия и установя със сигурност че сертификата работи и там.
За първи път попаднах на летището в Милано.Баси ако знаете каква гъчканица е.Не можеш да се доредиш за кафе от тарапана.И най отвратителното е че никъде не се пуши.Обикалях като простинал кон летището за да изляза навън да пуша.А колко е лъскаво всичко лелееее.Гучи мучи,Армани,Прада...да ти спре сърцето...И е адски фраш от китайци.Неописуемо много са.
Много ми хареса изгрева от самолета:)









Другото което много ми хареса бяха швейцарските кравички.Прииска ми се да живея техния живот..

Утре пак,че ме гонят 300 задачи...

Няма коментари: