02 октомври 2007

смотла

Дзвер го каза перфектно-полицейска,дипломатическа и мутренска арогантност.
Колко често се сблъсквате с нея?
На излизане от платения паркинг където си държа колата денем ме спряха полицаи.Да ми напишат акт че говоря по телефона и съм без колан.Да пишат-не протестирах.Паркинга обаче е в една скрита уличка на гърба на бул.Мария Луиза,на около 150 -200 метра от Лъвов Мост.
Когато ги попитах защо са се скрили тук да рекетират хората а не идат на голямото кръстовище да регулират движението че да няма задръстване и дали в дежурната им знаят къде са се скрили ,те ми казаха че задръстванията ставали заради такива смотли като мен.
И аз побеснях.
Да не говорим колко повече ми беше бесът защото наистина излизах от паркинга и си ровех в чантата за слушалките когато ми звънна телефона.
Виж,това с колана е друга работа.Колана пази мен,но аз не искам да ме пази.Колата ми е достатъчно осигурена.Без колан не рискувам ничий живот освен своя.
Да духат,имам още 20 точки,ще си платя един опреснителен курс и пак ще си карам без колан:р
А полицаите много обичат да се перчат и да се държат неприлично като имат затъкнати пистолети в униформените гащи..
Като чичковците със шкембетата...И те обичат да се пъчат...ама с пачки и паспорти...

Няма коментари: