26 ноември 2007

банка ДСК

Днес съм решила да споделя наблюдения за Банка ДСК.
Аз съм пациент на банката от 10 години.Всъщност ако се върна по-назад май съм пациент на тази банка откакто съм се родила.От около десетина години си управлявам парите пак с нейна помощ.Имам всякакви възможни бизнес и не бизнес карти,сметки и прочее.Имам два модела работещо електронно банкиране към точно тази банка и нямам никакви оплаквания.
И тъй като съм от пионерите във всеки нов продукт на банката много служители с времето ме познават и лично,не само като булстат или ЕГН.Истината е че съм изключително доволна от Банка ДСК благодарение на служителките в един от клоновете на същата банка,които са изключителни професионалисти.Тук му е мястото да ги похваля и да кажа че става дума за служителите в клон Овча Купел.Не ми е на удобно място,но няма да ги сменя.Хората си знаят работата и си я вършат както трябва.Има субективен фактор абсолютно.Не отричам.Дотук обаче с добрите неща.
Сега е ред на хубостите:
Банка ДСК ЕАД от ОТП Груп е наследник на старата социалистическа ДСКаса.По онова време всеки имаше спестовен влог за кола,къща,сватба и какво ли не.А по това време всички пенсии се превеждат по сметки в Банка ДСК, ако не се изплащат на място.Да не говорим че огромен брой държавни и полудържавни предприятия изплащат всички трудови възнаграждения и обезщетения по сметки в Банка ДСК. Вие сметнете 12 месеца по 2 тегления за аванс и заплата по най-малко 2 милиона човеци по съвсем скромната задължителна такса от 10 стотинки за транзакция -аз ще помогна ,прави 4 800 000 лева
годишно само от таксите,и то само в най-лошия случай.
И понеже въпросната банка се е загрижила изключително за своите пациенти,и понеже приходите са и абсолютно незначителни,същата тази банка не може да осигури на пенсионерите,майките,военните и кой знае още колко народ работещи банкомати.
Като напоследък забелязвам че банката тенденциозно си поставя банкоматите във фоаетата на банковите клонове ,които пък естественно след 17.00 часа до 8.30 часа в делничен ден и събота и неделя са заключени.
Ами ако някоя баба не може да си изтегли пари за мляко и хляб?...Ами ако някоя майка не може да си купи лекарство на детето?...БЕзобразие!
Кво и дреме на банката-монопол в България?...Да духа гражданина..

Отдавна не ми се беше случвало да изпадам в неподправен и неконтролируем бяс заради поредната тъпня в Абсурдистан.Вчера не можах да се удържа и плюх отрова цял следобяд.А в кол-центъра ги направих диви.Макар че те са с най-малка вина..
Преди много години ми се случи нещо подобно в Цюрих.Беше прекъснала интернет връзката между банките и нямаше с какво да си платя хотела..банкомата не даваше стинки..а аз имах само за половин кафе в джоба..ама тогава беше преди много време,поне преди 4-5 години...
Тъй като не съм се сетила предвидливо да се притесня в почивните дни с колко пари в джоба съм останала излизайки от козметичното студио открих че няма в джоба пари.Разсъждавайки че живея на достатъчно оживено място и наоколо има достатъчно много банки ще си изтегля пари от някой банкомат,тръгнах да си търся машинка да пусне някой лев.Е да ама не..В района има поне 15 устройства.Нито едно не работеше с карти на БДСК..

1 коментар:

Eli-71 каза...

Браво!Аз не бих могла да кажа същото за Банка ДСК - клон Банкя.Отдавна престанах да бъда клиент на банката,заради лошото отношение и некомпететност на две застаряващи лелки!Няма ли кой да сложи млади, приветливи хора в този клон, за да могат хората да влизат с удоволствие??