20 ноември 2006

писание за приятелите!

Такааааммм...току що побеснях...защото сигурно се навива самичка в момента де,но едно червейче ме яде от събота...по темата за приятелите...а този/тази/приятел/ка/ само да ми се появи пред очите със сигурност ще го изям с парцалите...и тва ще дойде...
Не класифицирам като приятели късопаметните люде...особенно тия дет имат способността да помнят глупости от сорта кой кога и какво е подметнал а да забравят че някои други приятели имат остра нужда от подаване на ръка...И аз обичам да си виря дългия нос когат ми е кеф но никога не си позволявам да пропусна покрай ушите си и покрай очите си приятелски зов за помощ..още повече ако осъзнавам че може би аз съм им на тези молещи за помощ хора единственният избор в момента...
ТИ приятелю/ко/ забравяш май колко много са ти помагали и продължават да ти помагат по един или друг начин други такива!!!
Е тва исках да ти кажа гадже:)) Ама явно те уцелих в друго настроение..:))
А за клюкината явно ще ми се наложи да почакам:))))))))))
Като класифицирате някого в графичката с приятелите и като има нужда от едно прастче да му се подаде щото е закъсал Вие Приятели какво? Ще се направите на ущипани ли щото така е по удобно????
....................................................................................................................................................................................................Тия точки са да имат време някои "приятели" да размислят...
Още по бясна съм докато го пиша....Ей гадже,вярно че си адски готино гадже:)) Как пък не съм се объркала,а:))Най готиното гадже си,да знаеш:))Ама ква съм лисичка,а:р Напипала съм най готиното гадже и не пускам кокала:>>> Аз съм тъпата щото очаквам всички да мислят и да постъпват като мен и теб...

7 коментара:

Анонимен каза...

Аууу и ти си са развилняла!
И да спреш да ма гаджосваш, че хората ни ни познават и ще вземе да ни излезе 'име' някакво, да са чудя после как да обясня 'кой кум, кой сват...'

zlatkata каза...

ахахахаха
и кво ти дреме какво ще си мислят хората:р

Fobos каза...

Ъъъъ... ти на баща ли ми се правиш, Златке?! :-Х

Sis каза...

Ок, разбирам на къде биеш. Ама ти не си ме разбрала мен. И не, не съм късопаметна... Не ме карай да ти напомням разни неща.
Сега не бесней, а ме прочети и се опитай да ме разбереш за следните неща:
1. Не съм казала "НЕ".
2. За нито един от хората, които ми спомена не съм знаела, че им трябва help - от къде по дяволите съм можела да го знам, при положение, че контактите ми с тях са съвсем ограничени?!? Да не говорим, че един от тях дори не познавам...
3. Нямаш право да ми се сърдиш - не съм отказала рамо, не съм отказала да звънна на когото трябва и да препоръчам някой. Но смятам, че е необходимо човек сам да се запознае с условията, които се предлагат и сам да прецени дали намира в тези условия някакъв изход. Да не говорим, че крайната дума няма как да бъде моя, освен ако не става дума за моя територия.
4. И преди да се развилнееш следващия път - от сега мисли за хора в Казанлък, Сливен, Ямбол, Нова Загора, Димитровград и Хасково - напълно сериозно говоря. Става дума за много, много, много близко бъдеще.

zlatkata каза...

Някой нещо не схвана...Ти Сис сигурно никога не си си контактувала с Митака и с мъглата може би и не знаеш как са и каде са и какво правят?....
Никой не е казал че всичко зависи от теб!Ако зависеше само и единственно от теб ся щях да съм те изяла вече с парцалите....

Sis каза...

Последня път, в който съм имала някакъв контакт с Митака - той се беше установил в Павликени. Там нямам ниииииииикакви пипала. Капиш? Ако има промяна в тоя статус - няма от къде да го знам.
За мъглата - грешката си е моя. Това обаче не означава НЕ! И никога не е късно да се поправи. /дайте ми неин мейл/. Да не говорим, че и с нея не съм се чувала/виждала също от около година. Това което знам като инфо е, че работеше последно в Боженци... и го знам от кипариса.

И земи си смени назидателния тон. Ти самата безгрешна ли си? Не си тъпа - предполагам ще се сетиш за разни случаи... Не ми е целта да те карам да се чувстваш гузна.
Нали го знаеш лафа за камъка - ако има някой безгрешен тук - те ви камъка - замерете ме.

zlatkata каза...

ами ако съм безгрешна?....не ми трябват камъни...не съм назидателна...просто ти казах нещата такива каквито аз ги видях....