12 януари 2007

за петте неща :)

ахахахаха
що ми хвърлихте ся ръкавицата:)))
трудно мисля за тия неща...я сега да видим..мммм
1.Мразя да мразя! Дори да съм крайно негативна към нещо или някой не съм способна да изпитвам чуството омраза.(тва със сигурност не го знаете)
2.Много се дразня когато не мога да обясня на никой че понякога обичам и имам нужда да оставам сама.Обожавам тишината когато имам нужда от нея.(и тва никой не го знае)
3.Умирам от ужас когато съм някъде в тълпа.(...)
4.Когато споря за нещо никога не съм обективна...винаги се паля ужасно и от време на време сама се улавям че защитавам мъртви каузи...важното е да не губя спора де :р (гаджето сигурно тва го знае)
5.Страдам много от ужасната си разсеяност..приемам го като огромен личен недостатък,всеки път когато разбера че пак съм забравила нещо....го преживявам много тежко...даже съм си купила хапчета за разсеяност...(да не е посмял да ми се присмива сега някой!!!)

Айде стига ви толкоз :)
Другото е конфиденциално :р

3 коментара:

Анонимен каза...

Играта е да напишеш пет неща за себе си, които никой не знае, а не които всеки, познаващ те макар и малко, знае! А за тез, дет' те познаваме по-добре и от самата теб....
/me повдига рамене:Р

Sis каза...

Хахах, тез и аз ги знам - ку не съм ги усетила сама - то ти си си ги казвала. Иначе най-много се забавлявам с нещата по т.4 и т.5 :) Русичкоооо ;рРр {}

zlatkata каза...

ахахахаха
е мноу сте гадни :р
Можеше да се напраите на изненадани:))