28 декември 2007

акана виста

На човек като не му е ден нищо не спори,на блондинка като не и е ден всичко спира да работи -схеми и системи,химикалки,гумички,запалки..
Когато си купувах лаптопа не ме питаха каква платформа искам да има и ми го връчиха с WVista.Не съм мрънкала,щото една такава шаренка..и няма лошо нещо ново да опитам,какво пък толкоз.Е да ама не е така.Особенно когато задклавиатурното устроийство е русо.Вчера за пореден път спря принтера,поредния принтер де.И се оказа че всеки път когато го изключвам от лаптопа,щото трябва да поместя машинката в къщи или някъде си следва преинсталиране на драйвер за принтер,тоест за всички принтери.Аз трябва да имам задължително и вързан матричен,заради самата ми работа.Е да ама Виста не позволява да се трият старите драйвери ахахаха!!
И в момента съм на драайвър пореден номер 8:))
Майкрософт България ми говореха надуто по телефона и ми обясняваха ако искам да даунгрейдвам с WXP ама незнамси къф ключ на незнамси кво...
Надути пуяци..

Няма коментари: