03 април 2008

пролетно желание

Като всяка средностатистическа блондинка,въпреки цинизма ми съм крайно позитивно настроена към хората.Никога не посягам да се здрависам с непознат човек предубедена,освен ако някой предварително не ми е пилил много.Рядко наблягам на подробностите около външния вид на човека срещу мен,въпреки че имам уникалната способност да сканирам за около 5 секунди подробности,невидими за другите.Дет ми се смеят зяпам нагло на хората в очите и в обувките:))
Обикновенно изобщо игнорирам на 1000% външния вид на мъжете.При тях обличането в прилични дрехи на 999 % е драма.Или им е мания или им е фобия спретнатия външен вид.Обикновенно средно положение няма:))
Виж тва със жените е съвсем друга работа.И друг път съм го дрънкала.
Жената е красотата на живота- музата,демона,лоста,невидимата сила,оня градивен елемент от битието человеческо без който няма музика,няма цвят,няма радост,няма бащини сълзи,няма тръпка.Ако някакси нашия свят можеше да съществува без жената и без женското начало щеше да е ужасно сив и скучен,нали?:D
E именно поради тази една причина не съм съгласна да видя на улицата едни невероятни,искрящи очи с извиращи от тях многоцветни дъги в оръфан панталон,в неизгладена тениска,в анцуг с високи токчета,в торбести,бидонести чувалески парцали..
Хайде жени,събудете се,направете нещо за себе си,нещо дребничко,нещо дето иска 5-10 минути усилия за да сте красиви,не пъдете красотата,без нея ще умрем!

1 коментар:

Fobos каза...

За някои излишен съвет, за други полезен :-)