04 юни 2008

за неправилните правила на българския пазар

Списвам тези 3-5 реда съвсем със ясното съзнание че съм обидена.
Отскоро разкриваме нов обект.Който е на края на населено място.Като добра блондинка и добър гражданин почнах да подреждам- ел.,телефон,интернет,каквото там си е необходимо за съвременното съществуване.
Преди няколко месеца си взех maxdsl уж да си направя подарък за осми март,но го оставих да се ползва в сервиза,тъй като там е много сложно да се тегли кабел за друг интернет.И от време на време като ми потрябва си го помъквах с мен.Устройството е малко,удобно за ползване,не тежи в чантата кой знае колко много и определеноо ми върши работа. Хубаво,ама кварталната мрежа нещо се скапа и се наложи да го занеса в къщи,че децата играят и ми врещят много като няма интернет.
И точно ей тук започна проблема.В един момент се оказа че на всички много им трябва интернет.И аз размислих и реших да взема още един maxdsl и да си взема за мен maxcard и да нямам повече тревоги.Бях доста изненадана като открих на сайта на Maxtelecom че от 1 или два дни имат нови цени на услугите.По-ниски в някои отношения.Което ме зарадва.Е да ама не.Не се оказа точно така.
Оказа се че аз като вече реален клиент не получавам никакви отстъпки.Също така се оказа че ако си закупя наново услугата ще е на новите цени,но по стария ми договор цените не могат да бъдат променени.A на мен ми се стори че в общите условия пише че бих могла да преподпиша договора при нови условия,но за същия срок..Значи щото съм била от първите ям дървото...Също така се оказа за съжаление въпреки че в картата за покритие е отбелязано на мястото на което се намира новия обект че има покритие ,покритие няма или и да има е толкова далече от клетката че обмен на данни реално не се осъществява.Не разбирам нищо нито от комуникации,нито от интернет.Звъннах и попитах как може да се случи нещо в моя полза.Оказа се че не може,тъй като не може,щото политиката на фирмата си е нейна и тя си има нейни си стратегии за развитие и за съжаление точно в районите от които аз се интересувам или няма да има или не се знае кога ще има.90 % от страната не означава цялата.Истината е че там и мобилните оператори се представят зле.И истината също е че нещата за съжаление не са толкова хубави колкото изглеждат...
И ето на още една сага на български потребител на българския пазар.А искренно се радвах на Maxtelecom...

Няма коментари: