02 юли 2008

ABSOLUT

Абсолутно както казва един познат ми е непредставимо как изглежда абсолутното:))
Абсолютния ми свят е без време и нещата се случват защото им е дошло ред да се случат....Сега като се замисля не мога да кажа че съм сигурна в значението на думичката.Гаджето пак ме прати за зелен хайвер :)

---------------------------------------------------------------------------------------
И в посока на по-горното вместо да си спя сладко в 4.35 сутринта лежа на дивана ,гледам тъпо в тавана и пазя отворената врата на апартамента дали случайно няма да се прибере котката,която вчера избяга...
Последните два месеца циркулирам между лятната къща,която е на 50 км от София и всичките си други задачи и вече усещам че съвсем съм без време.Но истината е че безплатен обяд няма и за няколкото часа безметежна тишина и за няколкото глътки чист въздух съм навита да плащам в момента и с последните капчици от свободното си време.Жалко само че там няма интернет,инак щях да си работя от там ,нямаше изобщо да идвам в София...
Котки,кучета,деца,дрехи за пране,работа...няма край....

1 коментар:

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.