13 април 2006

по добре не четете

тва по добре никой да не го чете..на себе си го пиша..искам някаде да изхвърля отпадъците явно..прекършиха ме..предадоха ме..съвсем по блондешки не вярвах че може да се случи на мен..убиха в мен всичко заради което си струва да ходи човек с вдигната глава..и го направиха всички които най най много обичам..значи не струвам и 2 пари баси..не ми се яде, не ми спи, не ми се работи, не ми говори..с НИКОЙ..не искам нищо..не моля никой за нищо...не ме закачайте!!!в момента се давя, оставете ме да си потъвам кротичко..ако не се удавя ще е добре, може пък и да изплувам..още по зла, още по ледена и без жена..ще съм перфектен хермафродит..хихи...ако се удавя кофти..наглеждайте ми децата моля ви..
...........................
и си спомняйте барем едно добро нещо за мен...

2 коментара:

The_jo каза...

Aaaaa Zlate, q da se stegne6. 4e to inak s koj 6a se qm po kafetata :)
Aid eda si se oswestila i na 6-ti na Feni na gosti za gergiow den ;)

zlatkata каза...

oo,the_jo..освен всичко друго и не съм поканена...