09 май 2006

ха добър ви ден на всички

ей на оцелях отново! Напук на всички и на всичко! Още не мога да осъзная какво платих или по точно какво ми струваше, но някъде във времето ще се избистрят нещата..аз съм си непоправим оптимист:)
Най добрата новина от всичко е че вече съвсем спокойно мога да се набутам в графата на здравите хора:) След точно една година доктора каза че съвсем определено вече съм здрава блондинка:))
Другите новини не са чак толкова много за споделяне..може и почвече да ме нямаше но ви следях отблизичко всички, дето някакси без да искате или нарочно сте ми се намъкнали под кожичката:))
Знаете ли...събота и неделя си бях на вилата.Там нямат обхват телефоните.Там се гледа само канал 1.Там няма интернет.Там може да се правят само няколко нещица-да се готви, да се яде, да се спи, да се копае градината и пак да се спи и такам...простичко, нали...обаче като е за повече от 2 дни е подлудяващо.Или аз нещо съм мръднала?:))
АЗ съм си градско чеденце,обичам да ми е шумно, обичам трафика,обичам си KFC, обичам си да ми звъни умопомрачително много дрънкалката, обичам като изляза на улицата да срещна поне 2-3-5-10 познати мутри, обичам на всеки ъгъл да знам че има интернет зала, клон на банката и РЕП, да се сещам за невъзможни магазини в невъзможни кварталчета:>
Даже ако щете си ми харесва да срещам колоритни личности, нарамили по 2 наръча смачкани кашони и обути с два различни чепика-единия Армани, другия джапанка от 2 лева от Женския пазар:)
Много е хубаво на село еййй, да знаете супер е! ахахаха ама за 1 ден:)
Изкушението да загърбиш всичко, и добро и не толкова добро и да започнеш от нищото, от момента с "ако искаш да ядеш, тряа си напраиш хляб" е много голямо..
Мога да зарежа всичко, да забравя и да ида на село да рина тор на кравичките, да копая лук в градината и живота да ми е простичък, пълноценен и удовлетворяващ...но НЕ ЩА!!!!
Вие искате ли простичък животец на село при кравичките?:))
ахахахаха

Няма коментари: