05 март 2008

на разходка до Волос


Да Ви кажа драги ми смехурковци,
изкарах си страхотно почивните дни.
Поради чисто субективни причини (непоносимост...) не ми беше стъпвало краченцето в съседна Гърция.Еее ама видиш ли,Памбос ме прилъга някак и се завлякохме за почивните дни :)) Беше около 25 градуса,на 300 км от границата,едно градче което бих казала че не беше никак малко.На брега на морето,само дет не разбрах кое от всичките гръцки морета,китно,невероятно фрашкано,претъпкано,безумна лудница...
Причината да идем точно там беше някакъв техен празник,свързан с карнавал и купон.


Из улиците се мотаеха безухи,безкраки,Пепеляшки,мускетари,вещици,пирати,Афродити,палячовци със светещи носове и какви ли не невероятни субекти...Весело,смешно,странно...И всички се забавляваха.
В събота през нощта около 2 по улиците беше такава тарапана от народ и такава лудница,че не се дишаше.Карат моторетките на живот и смърт,бръмчат и дават газ като луди и както се чудех къде да скатая за мъничко от лудницата и вече нервничех повечко,щото тя мойта нервна система е устроена като е на вълна почивка да е мъртва тишина почнах да се забавлявам ,стана ми смешно - прескачаха ме палячовци,побутваха ме феи..

1 коментар:

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.