25 февруари 2008

Приятен слънчев ден на всички! Както казва един приятел.
Минах в събота през събитието BlogCamp.Видях много познати лица от блоговете които чета,но не видях никой от хората,които познавам лично.Впечатли ме ентусиазма На Бого(Богомил Шопов).Супер му се изкефих на човека с колко мерак и усмивка се напряга да направи удоволствие чрез събитието на околните..Хареса ми доброто настроение,поне това което аз улових за малкото време в което се заседях.Много се смях самичка на една луда бабичка която се беше домъкнала заради "свободния вход" както тя самата каза и се наложи да впрегна цялата си артистичност за да я разкарам.Стори ми се някак емблематична случката и дори и сега ми е смешно.
Беше ми неудобно да хукна да обикалям из хората и да се запознавам с тях.Някакси ми се стори че нямам какво пък чак толкова важно да им кажа.На фона на всички айти,уайфай,уеб и какви ли не специалисти ми беше много смешно да стана да кажа ей,ами аз съм една руса жена,блогвам не много,не чак интересно,ама си е мое,циклично,истерично,лигаво или злобно то си извира от моята руса глава..И не смятам че има значение кой знае какво че чак пък и да настоявам за слушатели,читатели и за хорско внимание..Постоях,послушах и си тръгнах...

Няма коментари: