10 май 2007

Искам!

Искам да има нов закон за образованието!И искам в него да е ясно и точно регламентирано кой какви права и кой какви задължения има зад училищната врата.И искам да има толкова строг контрол,че да няма хър мър.Искам да не чувам никога повече че е задължение на учителките и учителите да пъдарстват в междучасията. Невъзпитаните ни и осакатени огледални образи които от първи клас знаят как се инсталират пачове искам да знаят и как се пише"Българче".Искам професията на учителя да е толкова примамлива и интересна,че да не ми се носят в къщи реплики от сорта на"Мамо,госпожата каза че животните нямат мозък" и "Мамо,Госпожата каза че сиренето е много вредно". Плод на не знам какво са тези реплики....И да,абсолютно да,училището е институция в която задължително има психически тормоз на всякакви нива!И във всякакви посоки! Помните ли младата жена в един репортаж,която обясняваше че е учител по литература ама и е писнало да я замерят с мръсната гъба,със стари дъвки и да я псуват в час?....А помните ли оняа другата госпожа дето удряла децата с пръчка?...А имате ли представа колко ужасно шумно и мръсно е в училищата?..Щото така сме си възпитали огледалните образи-да са мръсни и шумни...
Учителството е призвание! И който не го може да не се занимава!Аз лично нямам избор,тъй като имам две деца ми се налага да вярвам в учителите и да им поверявам бъдещето на децата си!
Ако средната заплата на учителя е 350 лева,разделена на 9 учебни месеца в годината,от тях като извадите празниците и ваканциите и като се размислите че работят първа и втора смяна ,тоест не точно по 8 часа и ще откриете че учителите не са чак толкова ниско в социалната стълбичка....
И Fenia,
много те моля,не ме дразни повече!Знам че проблема с българското училище го взимаш много лично и те разбирам чудесно ,както разбирам мотивите ти и причините ти да го правиш.Направи си труда да влезеш в някое училище и да изкараш там най малко 150 минути.И си отваряй широко очите и ушите докато си там.И после пак ще продължим този спор.Сега вече нямам желание да споря по темата.

5 коментара:

Fenia каза...

Ако коментарите ми те дразнят - кажи и няма да ги виждаш повече ТУК:Р

Що се касае до всичко що си изписала, то ми се ще да ти припомня, че всяко стадо си има мърша. Аз обаче не считам, че заради нея трябва да страда стадото!На практика колко са гениалните писатели, архитекти, художници и др. от цялата тяхна гилдия, та искаш всеки един отделен учител да онова обаятелно полубожествено същество, за което говориш?!

А колкото до труда дет' трябва да си направя и тем подобни - няма смисъл да коментирам, а просто ще ти припомня правило 1-во, 2-ро и 3-то, от написаното тук:Рррр
http://zlatkata.blogspot.com/2007/04/blog-post_26.html

zlatkata каза...

защо тогава ми тикаш под носа твоята истина непрекъснато като прекрасно знаеш че съм я чула не веднъж но не искам да ми бъде налагана.За себе си съм гледала проблема от много ъгли.Пробвай да го погледнеш и ти :Р
Стига а?..дай да си измислим друго за спорене,тук никой няма да надвие.Явно...

zlatkata каза...

подозирам че и никой няма да отстъпи...:))

Fenia каза...

Не е въпрос на надвиване. Това не е и експеримент. Хубаво е да се опиташ да ме разбереш. В противен случай ще установиш, че грешиш твърде късно за да поправиш пораженията!

zlatkata каза...

без коментар...