04 септември 2007

за честната игра ,за справедливостта и други глупости

Аз съм от чувствителните цинични блондинки.Като ме настъпи някой по мазола дето се е спукал тогава се сещам да си погледна в краката.Иначе си дерзая по гуменки и не се замислям за мазолите от официалните обувки.
В момента обитавам жилище в неприятна близост до голям столичен пазар.Фрашкано е от селяци с ремаркенца,просяци и новопостроени кооперацийки.Тъкмо една такава има и пред моята тераса.Най много обичат да работят с най-шумните си машини в събота и неделя сутрин около 8.Два пъти ги заплашвах с какви ли не инспекции ама файда ей на няма.Една близка приятелка купи помещение в същата кооперацийка.В някоя от поредните недели се разврещях от терасата рано рано.Измъкнах се от в къщи ядосана и недоспала и тръгнах да търся поредния отговорник да се скараме.Пътьом ме видя приятелката.Аз и казах къде съм тръгнала а тя ми каза че работят защото някой пробил площадката на покрива с кирка на четири места и хората сега ремонтират още недовършената сграда...Овесих нос и се прибрах..Затворих си вратата на терасата и се измъчвах от яд и безсилие...
Колко ли истини има?..Този пост ми хареса.
Знаете ли че:
-в квартал Факултета все още 30 % от имотите са собственност на българи
-пак там няма улично осветление нито денем/щото си спомням как светеха уличните лампи по булевард България по цял ден/ нито нощем
-пак там хората си заключват кофите за смет и уличните шахти с вериги и катинари за да не бъдат откраднати и продадени на вторични суровини
-всяка нощ нечий двор страда от набезите на младите,надрусани и малоумни цигани
-всяка нощ има опити за грабежи там
-докато бай Мангал изсипва каруцата с боклука за която е взел 20 лева на средата на улицата в пак същия квартал Чичко Полицай стои на 100 метра от него и го наблюдава безучастно
-там всяка нощ малцината останали в този квартал българи в подпенсионна възраст се редуват да обикалят из улиците за да си вардят имуществото от циганските атаки.

айде стига толкоз...ясно е че държавата спи и че няма държава.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ето още малко клюки:
както споменах преди време поради промени в Закона за движение по пътищата в КАТ се регистрират автомобили само срещу представен оригинален талон на МПС.
Обаче ако МПС-то е внос от трета страна същият оригинален талон се прибира в Митница,тъй като тя по ред на бюрокрация е преди КАТ.A промените в Закона за Митниците още ги нямааа:)))
И МПС-то стои на трупчета ::>>>>
А хората бързат ли бързат...

Няма коментари: