12 септември 2007

Окей Супершанс е голямо дърво!


Отиде си лятото,идва есента...скучно ама вярно.


Най силно се усеща по ужасните задръствания в София.Южната част на околовръстното шосе още е в ремонт.Ул.Тодор Каблешков е затворена.И още 4-5 възлови улици в южните квартали,където улиците не са били проектирани преди 50 години за такъв трафик.И е безумен кошмар да пътуваш с кола.Вероятно ще си купя колело...Тази сутрин ми се наложи да пътувам с такси.ОКей.Ама не Супертранс,а Супершанс.Само че това последното е изписано със дребен замазан шрифт.Познайте колко ми струваше возенето от Красно село до автогарата?:) Не е за смях -27 лева ....Аз съм си виновна че не погледнах цената на стикерчето залепено отзад в ъгъла на задното стъкло де...фък...не е коректно въпреки всичко...много ми се е приискало напоследък да си заровя главата като щраус и да не чувам и да не виждам...
-------------------------------------------------------------------------------------------------





Ей за тази гледка си продавам и душата на дявола:)) С особенно голямо удоволствие:)
Намазах 3-4 дни на нашето си море.
Понякога изпитвам странна физическа нужда да се омотая в дебела жилетка и да се взирам безцелно в хоризонта.Да не чувам и да не виждам друго освен вода и небе.Ееее тук там и някой врясък от подрастващ пубер дето ми се мотае в краката...
Най хубавото беше че нямаше навалица.


Тези снимки са от южния край на плажа на Черноморец.Ивицата пясък се обитаваше от едно куче,стопанина му,котката(и тя се мъкнеше по плажа след кучето и беше много смешна),едно бебе с родителите си и един дядо без гащи:))

Няма коментари: