23 ноември 2007

кексчета


Много съм ужасна като съм болна..една такава размекната,оклюмала..Не искам да говоря с никого,не ми се върши нищо...Единственното ми занимание докато пазя леглото и къщата цяла седмица е да се навъртам в кухнята и да творя разни вкусотии.Обаче моите домашни кроманьонци са ужасно разглезени и не всичко им харесва.
Миналата събота в Метро си харесах малки формички за кексчета и реших да пробвам.Забърках си обикновенно тесто за кекс,изсипах вътре една кутийка с портокалови корички, половин пакетче стафиди,ама забравих да ги накисна..Нарязах малко орехи и едно парче останал локум и ги подредих във формичките.събраха ми се 18 формички в голямата тава от печката.Преди да ги оставя да се пекат ги поръсих с натрошени ядки.
Ми пък аз си ги хапнах на 50 % че и повеяе,домашните мрънкаха че не обичали стафиди....
Само дето ми се сплеска блога и не мога да ви ги покажа сега...

Няма коментари: