10 януари 2008

защо работиш?

Имам си едно хлапе в офиса,чието чувство за хумор ме изумява непрекъснато.До току що игра ламбада,кефейки се на една пачка петдесетолевки като си пееше какво щял да ги прави:))Ако бяха негови обаче:)) А аз го погледнах със скептичен поглед,изритвайки го от офиса да върви да плаща в банката и съвсем без да мисля му отговорих че първо не ме кефят щото са чужди,а второ не ми трябват такива пари за джобни.Не искам пари,искам спокойствие..Казах го по инерция,без изобщо да се замисля...
А хлапето се обърна,погледна ме и ме попита:
-Е добре де,защо работиш като куче като не се кефиш че изкарваш кинти?...
И аз онемях,не можах да му отговоря адекватно.Но въпроса му вся смут в душата ми и ме накара да мисля за разни разнообразни,за които не искам да мисля...

Няма коментари: