30 януари 2008

драми в резюме

Добре дошла отново на мен блудната :)

Държа да отбележа че ме нямаше доста време,но абсолютно не по моя вина...Имах тежки драми за преживяване с Майкрософт,Агенция Митници и доставчика на ноутбука ми,моят добър и безкрайно мил другар Клюмби който днес има рожден ден/пожелах му много здраве,много късмет и много жени,но да обича една :)/,заедно с Къдрушко,на които съкратих живота и милиони неврони .Резултата е че не стана на мойто.Или съм много капризна,или съм много назад,или съм много напред.Неясно къде,ясна е само ситуацията-дъ сейм шит..Сега ще разкажа за забавление на околните:
преди около пет месеца придобих ноутбук Тошиба в комплект с Уиндоус Виста хоум едишън.Ама никой не ме пита искам ли я или не шистата.След някоя и друга лекичка драмичка успях да си подкарам електорнните подписи и разни дребни важни нещица.И видиш ли един прекрасен ден ме изненадаха че Т трябва да се декларира само електронно,като избора ми е между VPN канал и статично IP или Адобе акробат 7.05 и електронен подпис.Второто ми се видя значително по-разумно и си избрах него.Особенно след като Любезния лос ми обясни каква отживелица бил VPN канала и като дочух оттук,оттам че модула не връща съобщения,че дава грешки и намси още какво.Дотук с избора и с хубавото.Почна лудостта:
Най-ниската версия на адобе,която се поддържа от Виста е 7.08.Разквичах се кат заклано прасе в Майкрософт България,те любезно ми обясниха че тъй като съм с home версия нямам право на downgrade и ми остава ако съм на зор да кихна някое левче и да си купя xp.Аз естественно им казах ......
Casper ми подметна идеята че в краен случай мога да инсталирам виртуална машина на notebook-a и да се спася.Най-модерния доставчик на мобилен интернет ми рече че може да има статично IP ама може и да няма,да проверявам периодично дали е пусната такава услуга.
След скандал с Майкрософт България ми пратиха линкове и упътване как да инсталирам виртуална машина с xp ,много извинения и пожелания за успех.От Агенция Митници ми казаха да не си помислям за по-голяма версия на Адобе,щото било абсурд да стане.
Занесох си аз машинката при добрите и търпеливи другарчета,изхвърлихме в кутийка стария хард щото е само 160 гигабайта,закачихме нов-250 и инсталирахме XP.
Прибрах се в къщи,пуснах го и откачих.Нищо не работи като хората.И не става и тва си е..Легнах си отчаяна.
Станах на другия ден,нарамих торбата,отидох при другарчетата,почти разревана им казах да ми връщат Vista-та,не искам да виждам никога повече XP и те ми я върнаха.
И сега си имам хов хард,загубила съм само около 25-35 % от събраната за 5-6 месеца информация,нямам VPN,нямам и Адобе 7.05,тоест имам де ама не работи.И си имам идея да си кача виртуално XP ако мнооого мнооого закъсам.
Не можах да се добера да Тошиба България,на официалния сайт има фалшиви телефони.И за 2 седмици остарях с 222..
И гаджето ми замина на дълга гореща почивка в Сингапур....
А преди малко ми рекоха по телефона да спра да се боря с вятърни мелници,да престана да хабя нерви и усилия да решавам проблемите на целия свят...дружелюбно ме посъветваха да спра да съм пионер иначе ще ме зарежат,уморяват се хората да търчат с мен..
--------------------------------------------------------------------------------------
Днес малката ми 10 годишна дъщеря употреби пред мен грозна дума.При поисканото обяснение се установи че не знае значението ѝ.Последваха сълзи,рев и сополи.И опити за наказание...Абсолютно неуспешни...Чуствам се манипулирана родителка...:)

Няма коментари: