05 януари 2008

за Моторола България,мтел и разни безобразни

Моторола България са просто невероятни! И в частност един от мениджърите им!Благодаря Ви хора,че си свършихте работата!
Докато чакам клиентите ще ви разкажа една случка:
преди месец и повече купих от магазин нов мобилен телефон Моторола V8.Онзи дето го рекламират как се забива във влак ли беше или стена,не помня:)Май това ме е привлякло,че мога да замерям разни обекти:)
Тей,до тук добре.И после почва злето.Два дни след покупката апарата се повреди.Освен че в кутийката имаше международна гаранция на Моторола,имаше и гаранционна карта за сервиз на Мтел.Занесох телефона в сервиза на Халите на петия ден от покупката.Посрещнаха ме с репликата"е как не дойдохте вчера,до третия ден можем да ви го подменим за нов,пък и що точно тоя боклук си избрахте-Моторола.."И още разни в този дух.Казаха че поради липса на резервни части,заради новия модел не знаели кога ще бъде готов апарата.Минаха около десетина дни,докато го взема от сервиза.На другия ден рано рано сабахлемта го включих и ей на пак не работеше.Върнах се в сервиза на халите,направих бесен скандал че изобщо не са ми поправили телефона.Техника се опитал да го ремонтира на добра воля.Хахахахахаха!Пожелах на една коза зад едно гише да даде 700 лева за нещо и да не може да си го ползва че тогава да ми дрънка врели некипели,оставих телефона и си тръгнах.Като казах че следващият път ще се върна там само и единственно за да си взема чисто нов неупотребяван телефон.Звъннах на телефоните,които бяха описани в книжката за международната гаранция на Моторола,имаше си български телефон.Свързаха ме с една жена,тя ме изслуша,помоли ме да опиша случилото се в един мейл и да и го пратя.
Минаха няколко дни,мен ме нямаше,имах си много задачки,бях го отписала,едва ли не преглътнах загубата на телефона и парите за него.И един ден получих мейл от Моторола,че са ми подсигурили чисто нов телефон,да ида да си го взема от другия сервиз.
Отидох,взех го,прибрах се и в къщи що да видя: пак ми дали стар.А подавайки ми го в сервиза служителката каза че само по желание на производителя аз получавам нов апарат.
Пак се върнах.На следващия ден.За енти път.Пяна ми излизаше на устата.
След всичките разправии извадиха три нови апарата с кутийките и ми дадоха да си избера един.После се наложи още едно ходене до сервиз на мтел,за да инсталират софтуеър на български.
Ей тва е,да са ни честити всички нахалници,които заради парите си си мислят че са недосегаеми....

1 коментар:

Апостол Апостолов каза...

Добре е,че изнасяте тези факти. Сега всички ще знаят колко пари чини прехваленото американско "качество".