17 август 2007

продължение-част I

С особенно голям интерес следях последните дни новините да не пропусна какво точно се случва в Красна поляна.После спря да ми е интересно.Особенно като почнаха да спрягат разни политически думички.



Пак ще отбележа че не съм расист.Не мразя циганите.Напротив,понякога даже ме забавляват.Познавам се с много цигани.Даже съм работила с тях.Простодушието им искренно ме забавлява.Циганите обожават децата си и семействата си.На пръв поглед това би могло да е показателно че имат ценностна система и че тя работи.Ама нямат....или ако имат ми изглежда извратена.Снощи спипах две циганета на около 8-10 годинки как изхвърлят каруца със отпадъци на улицата.На 10 метра от тях имаше патрулна кола на Полицията.Полицаите "адски" много се заинтригуваха от нарушението и казаха че ще ги глобят.Хахахахахаха....



И циганетата ще си платят глобата с марули може би...

Ако случайно не сте забелязали да ви покажа че тук улицата играе роля на бунище..
Снимките са от квартал,който се намира на 3 км от НДК,на 3 км от Президентството и на 2 км от Mall of Sofia.Почти идеален център.Ей това се вижда там- близо до сърцето на София...




Стига ви красота за днес.Утре пак...










Няма коментари: